The Incredible Burt Wonderstone
Supersterren en tovenaars Burt Wonderstone (Steve Carell) en Anton Marvelton (Steve Buscemi) hebben jarenlang de scepter gezwaaid over de strip in Las Vegas, waar ze tonnen geld binnenhaalden met toverkunsten even enorm als het groeiende ego van Burt. Maar de laatste tijd is de grootste bedriegerij van het tweetal hun vriendschap, die is alleen echt naar buiten toe, want heimelijk haten ze elkaar. Nu ze geconfronteerd worden met de moordende concurrentie van de guerrilla straatartiest Steve Gray (Jim Carrey), die met elke ongelooflijke stunt meer aanhangers telt, ziet hun eigen show er eerder saai uit. Toch is er nog kans dat Burt en Anton hun optreden kunnen redden – op het podium en daarbuiten – als Burt zijn oorspronkelijke liefde voor de toverkunst weer kan aanwakkeren.