The Lair
Actie-horrorfilm van Neil Marshall (Dog Soldiers, The Descent) waarin een piloot Kate Sinclair wordt neergeschoten boven Afghanistan en terechtkomt in een bunker waar bloeddorstige wezens huizen die gefabriceerd werden als biologisch wapen.