Regisseur Michihito Fujii
De 20-jarige Matsuri Takabayashi krijgt te horen dat ze door een ongeneeslijke ziekte nog maar tien jaar te leven heeft. Ze besluit vooruit te kijken en vooral niet verliefd te worden, maar dan ontmoet ze Kazuto Manabe op een schoolreünie.