The Last Ones - Videograss
In ons vijfde seizoen brachten we de meest stijlvolle en innovatieve groep samen die je je maar kunt voorstellen. Met al die nieuwe groepsleden kun je heel wat verassingen verwachten. Van Alaska naar Oslo en Minnesota, en weer terug, reisden we de wereld af op zoek naar nieuwe plekken en nieuwe trucs. The Last Ones staat voor iedereen die hun hart en ziel legt in een jaarlijks project en ernaar streeft om dit belangrijke onderdeel van onze cultuur levend te houden. GEEF NIET OP! MAAK HET BIJZONDER! LAAT ONS NIET DE LAATSTEN ZIJN! We hebben alles gegeven voor deze film en hopen dat je geniet!