The Life Aquatic With Steve Zissou
Zissou (Bill Murray) en zijn team - Team Zissou- gaan op expeditie om jacht te maken op de mysterieuze, ongrijpbare, mogelijk niet bestaande Jaguar Haai, die Zissou's partner heeft gedood tijdens het filmen van hun laatste avontuur.