The little hours
The Little Hours is een bruisende, innemende komedie, hilarisch gespeeld, en even trefzeker als conventioneel geschreven. Italië, 1347. De montere nonnen Alessandra (Alison Brie - Glow), Fernanda (Aubrey Plaza – Ingrid Goes West) en Ginevra (Kate Micucci – The Big Bang Theory) vervelen zich in het klooster waar ze wonen onder het toeziend oog van overste Tommasso (John C. Reilly – Step Brothers). De komst van een knappe, nieuwe tuinman (Dave Franco – 21 Jump Street), die aan de zusters wordt voorgesteld als iemand die doofstom is, leidt tot woest opspelende hormonen, drugsgebruik en zondige jolijt.