The Marshal’s Two Executions
Twee verschillende visies op de executie van de Roemeense dictator Ion Antonescu. Aan de ene kant de geluidloze beelden die in 1946 werden opgenomen door Ovidiu Gologan en aan de andere kant scènes uit een speelfilm die vijf decennia later werd gemaakt door regisseur Sergiu Nicolaescu.