The Mighty Macs
Begin jaren ’70 wordt Cathy Rush de basketbalcoach van een kleine katholieke meisjesschool. Alhoewel haar team geen gymzaal en geen uniformen heeft – en de school zelf verkocht dreigt te worden – probeert coach Rush haar meisjes naar hun eerste nationale kampioenschapstitel te leiden.