The Pedal Movie
Van de fuzzed out jaren '60 tot de experimentele geluiden van vandaag, effectpedalen hebben de loop van de populaire muziek voor altijd veranderd. In The Pedal Movie vertellen effectpedaal bouwers, technici, artiesten en fans hoe deze bijzondere kleine doosjes zich hebben ontwikkeld, hoe ze de muziek hebben beïnvloed en hoe een hele industrie van kleine ambachtslieden is ontstaan.