Phantom of the Open
Maurice Flitcroft is een onverbeterlijke dromer en optimist die zijn baan dreigt te verliezen. Zonder enige golfervaring besluit hij mee te doen aan de British Open Golf Championship van 1976, waardoor hij uiteindelijk een volksheld wordt.