The Replacements - Color Me Obsessed
Voor sommige muziekfans en kinderen met een passie voor muziekgeschiedenis, zijn The Replacements de definitie van rock 'n roll. Dit kwartet nam een tienerpunk-houding aan, gooide het in een blender met klassieke en poprock en schonk het vervolgens in een Midden-Amerikaans bierglas.