The Rolling Stones - From The Vault: Roundhay Park Leeds 1982
Deze niet eerder uitgebrachte liveshow van Rolling Stones is afkomstig van hun optreden in Roundhay Park in Leeds, Engeland op 25 juli 1982. Deze show was het laatste concert van hun Europese tournee in 1982.