The Rolling Stones - Havana Moon
Havana Moon legt het historische concert van The Rolling Stones in Havana, Cuba vast. Aan het eind van de América Latina Olé Tour voerde Mick Jagger, Keith Richards, Charlie Watts en Ronnie Wood een spectaculaire set uit aan meer dan 1,2 miljoen fans.