The Rolling Stones - In Exile
'Stones In Exile' vertelt het verhaal in de eigen woorden van de band en door middel van uitgebreide archiefbeelden van hun tijd buiten Engeland en de creatie van dit uitzonderlijke dubbele album, dat velen beschouwen als de beste prestatie van de Rolling Stones.