The Roommate
Ze is aantrekkelijk. Ze is loyaal. Ze is psychotisch. En helaas voor eerstejaars studente Sara (Minka Kelly) is ze THE ROOMMATE. Als Sara op school aankomt, krijgt ze een relatie met Stephen (Cam Gigandet) en raakt ze bevriend met haar kamergenote Rebecca (Leighton Meester). Het begint als vriendschap, maar wordt al snel griezelig. Sara moet onder ogen zien dat haar nieuwe beste vriendin obsessief is, labiel... en misschien zelfs een moordenares!