The Sparks Brothers
Hoe kan dezelfde rockband succesvol zijn, ondergewaardeerd, enorm invloedrijk en tegelijkertijd op misdadige wijze worden genegeerd? Maak een muzikale odyssee door vijf eigenaardige en geweldige decennia met de broers Ron en Russell Mael waarin de inspirerende nalatenschap van de Sparks wordt geroemd: de favoriete band van jouw lievelingsband.