The Warriors
Onder de schijn van de neonlichten voert de onderwereld van New York een gewelddadige strijd. De legers van de nacht omvatten meer dan 100.000 man. Dit is het vijfvoudige aan mankracht dan aan de kant van de politie. Juist tijdens de nacht zit deze achter de Warriors aan -een bende die onterecht wordt beschuldigd van de dood van een rivaliserend bendelid. Een actuele avonturenfilm uit de nacht en de subcultuur in het kader van een bendeoorlog die woedt van Coney Island tot Manhattan en de Bronx.