The Who - Live in Hyde Park
Gefilmd op 26 juni 2015 terwijl The Who hun vijftigste verjaardag vierde, is deze verbluffende show van het beroemde Londense Hyde Park een triomfantelijke terugkeer naar hun thuisstad. Op een glorieuze zomeravond leverde de band een schitterend optreden.