The Whole Animal
Een verkenning van eetculturen in vijf verschillende landen met de pagina's van een mysterieus kookboek dat wil laten zien hoe het gebruik van alle delen van een dier en niets verspillen niet alleen inzicht geeft in de cultuur, maar ook in het eten.