Thelonious Monk: Straight, No Chaser
"Thelonius Monk: Straight, No Chaser" gaat over het leven van een van de meest bijzondere personen in de geschiedenis van de jazz. Aan de hand van unieke filmbeelden uit de jaren 30 van de legendarische pianist en componist, krijgen we de kans om van het werk van deze buitengewone muzikale revolutionair te genieten.