This Much I Know to Be True
Deze docu, begeleidend bij Andrew Dominiks film uit 2016 One More Time With Feeling, legt de creatieve relatie van Nick Cave en Warren Ellis vast terwijl ze nummers van twee van hun laatste studioalbums tot leven brengen: Ghosteen en Carnage. Met een exclusieve verschijning van Marianne Faithfull.