Tom en Jerry: De film
Tom en Jerry zijn weer van de partij in deze spetterende langspeeltekenfilm, boordevol magie en muziek. Het wereldberoemde kat-en-muis duo maaktkennis met Robyn Starling, een lief meisje dat bij haar boosaardige Tante Figg is weggelopen, op zoek naar haar vermiste vader. Ondanks hun heldhaftige pogingen worden ze door Tante Figg en haar advocaat Lickboot bij de kraag gevat en door de sluwe Dr. Applecheek in de nor gegooid. Maar Tom en Jerry bedenken een ingenieus ontsnappingsplan en bevrijden in én moeite door hun nieuwe vriendjes Puggsy en Frankie De Vlo. Het hechte groepje start samen met Robyn, een doldwaze kat, en een muis, in dit avontuur vol spanning, sensatie en humor.