T.Rex: Born to Boogie
Opgenomen op het hoogtepunt van 'T. Rextasy', is Born to Boogie de door Ringo Starr geregisseerde film uit 1972 van de Peetvader van de Glam, Marc Bolan. Met live-versies van T. Rex's grootste hits, opgenomen tijdens de beroemde Wembley-concerten, bevat deze film een jamsessie met T. Rex, Ringo Starr en Elton John en een krankzinnig theekransje met Catweazle en (Bolan/Bowie-producent) Tony Visconti. Born to Boogie is de ultieme film van Marc Bolan en supersterrenstatus in de vroege jaren 70.