Various Artists - Black and White Ballets
De balletten die in de Black and White-serie worden weergegeven, zijn arresterende voorbeelden van de stijl van Jiri Kylian en rechtvaardigen volledig zijn reputatie als een van de meest inventieve en gedurfde choreografen in de hedendaagse dansscene.