Various Artists - Como Se Forma Una Rumba
Dit dynamische audiovisuele pakket biedt een opwindende processie van getuigenissen, geweldige Afro-Cubaanse jams en informele grappen. Uitgelichte artiesten zijn onder meer: Maestro Chico O'Farrill, José Fajardo, Juan Pablo Torres, Alfredo Valdés, Jr., en meer.