Various Artists - Freestyle: The Art of the Rhyme
De wereld van de improvisatierap, die meer dan 15 jaar in de maak is, wordt explosief verkend in deze bekroonde en veelgeprezen authentieke kijk op het leven, de muziek en de geschiedenis van de underground hiphopcultuur van 1990!