Various Artists - Live at Knebworth 1990: Volume III
Knebworth, Hertfordshire, 30 juni 1990. 120.000 fans verzamelden zich voor een historisch concertevenement om het Nordoff-Robbins Music Therapy Center en de BRIT School for Performing Arts and Technology te helpen.