Various Artists - Origins of EDM: Better Living Through Circuitry
Dit is een documentaire uit 1999, geregisseerd door Jon Reiss, over de elektronische dansbeweging van de jaren 90. De documentaire wordt beschouwd als de eerste volledige film achter de Electronic Dance-scene en onthult de cultuur die het heeft gespaard.