Various Artists - We Fun: Atlanta, GA Inside/Out
We Fun: Atlanta GA Inside / Out is de documentaire uit 2009 over de indierockscene die onlangs uit Atlanta, GA explodeerde. We Fun bevat de Black Lips, Deerhunter, King Khan and the Shrines en meer nummers van hun baanbrekende albums.