Verschrikkelijke Ikke 4
Het gezin van Gru, Lucy en hun meisjes --Margo, Edith end Agnes --heeft er een nieuw lid bij, Gru Jr., die niets liever lijkt te doen dan zijn vader kwellen. Gru krijgt te maken met een nieuwe vijand, Maxime Le Mal en diens verleidelijke, maar gevaarlijke vriendin Valentina, waardoor het gezin gedwongen wordt op de vlucht te slaan.