Verzet
Spanje, 1944. Lucia keert terug naar haar geboortedorp op het platteland en krijgt opnieuw contact met Manuel, een lid van het lokale verzet tegen Franco. Ondanks de risico's raakt ze steeds meer bij hem betrokken. Als Manuel achtervolgd wordt door Franco's troepen, vluchten ze de bergen in.