Villeneuve en Pironi
Het verhaal van rivaliserende Formule 1-coureurs Gilles Villeneuve en Didier Pironi, twee mannen samengebracht door ambitie, liefde, eer, verraad en een verslaving aan snelheid, uit elkaar gerukt door tragedie.