Linus weet zeker dat de paasbeagle dit jaar genoeg eieren zal brengen voor iedereen, maar de rest van de bende heeft twijfels. Peppermint Patty en Marcie proberen alvast zelf paaseieren te maken en Lucy organiseert haar eigen eierzoektocht.