Where's The Money
In deze heerlijk frisse komedie ontdekt Del, een slimme jongeman uit South Central Los Angeles, dat zijn vader die nog in de gevangenis zit en zijn oom die er net uit is een miljoen hebben gestolen en dat in de kelder van een oud huis hebben verborgen.