Wagner - Tristan and Isolde
Tristan and Isolde, het hoogtepunt van het Bayreuth Festival 2015: Katharina Wagners nieuwe productie van Richard Wagners onsterfelijke muziekdrama over liefde en verlangen. Met Evelyn Herlitzius (Isolde) en Stephen Gould (Tristan), onder leiding van Christian Thieleman.