Way of Life - Teton Gravity Research
Voor sommigen, is skiën niet alleen onderdeel van het leven, het is een manier van leven. De zoektocht naar de sneeuw verandert niet alleen hoe ze de bergen benaderen, maar ook hoe ze de wereld benaderen. Of skiërs hun dagen doorbrengen op de afdalingen in Alaska, op de berg in de buurt, of trainen voor de Olympische Spelen, ze maken deel uit van een gemeenschap gebouwd rond een gedeelde passie. De banden die vormen vanuit deze gemeenschap overstijgen continenten en culturen, en veranderen vreemden in vrienden. Way of Life neemt je mee op een reis naar de bergen en in de hoofden van de hedendaagse topsporters. Deze film onderzoekt de oorsprong van het skiën in Oostenrijk, de zoektocht naar originele afdalingen in Alaska, en de zoektocht van het Amerikaanse Freeskiing team voor Olympisch goud. Het avontuur brengt atleten ook naar het ruige terrein van Jackson Hole en het achterland van British Columbia terwijl ze een broederschap vormen die geen taal nodig heeft.