What Lies Beneath
Een jaar geleden bedroog dr Norman Spencer (Harrison Ford) zijn mooie vrouw Claire (Michelle Pfeiffer). Maar Claire was blind voor de waarheid en de affaire is over, dus lijkt het leven en het huwelijk van Norman weer perfect. Zo perfect zelfs, dat als Claire hem vertelt dat ze vreemde stemmen hoort en de schim van een jonge vrouw in huis ziet, hij haar toenemende angst van de hand wijst als een waanvoorstelling. Maar naarmate Claire dichter bij de waarheid komt, wordt het duidelijk dat de geest niet weggaat en dat ze is teruggekomen voor dr Norman Spencer en zijn mooie vrouw. De vele verrassende wendingen in de spannende bovennatuurlijke thriller What Lies Beneath zullen kijkers op het puntje van hun stoel doen zitten.