What Maisie Knew
Na een pijnlijke scheiding vechten Susanna en Beale om de voogdij over hun zevenjarige dochter Maisie. Beiden doen er alles aan om bij de rechtbank over te komen als de beste en meest betrouwbare plek voor Maisie. Om deze reden trouwt Beale met oppas Margo en Susanna met barman Lincoln. Terwijl de onderlinge vete tussen beide ouders uit de hand begint te lopen, beginnen Margo en Lincoln steeds meer sympathie voor Maisie te voelen. En uiteindelijk ook voor elkaar.