What's buried in the backyard?
David koopt een huis om op te knappen. Terwijl hij een gat aan het graven is voor een nieuwe septic tank, ontdekt hij een grote kist gevuld met drie miljoen dollar in contanten en een lijk! David staat voor het dilemma van het aangeven van het lichaam en het verliezen van het geld of het verbergen van het geld en het opnieuw begraven van het lichaam.