Wine Masters: Burgundy
In het hart van Beaune, in de Bourgogne, produceert de familie Drouhin sinds 1880 wijn. De Chardonnay en Pinot Noir wijnen die zij produceren zijn charmant en zacht, net als de wijnmaakster: Véronique Drouhin. In de regio met ontelbaar kleine wijngaarden en waar de meest prestigieuze wijnen vandaan komen staat deze succesvolle familie stevig met beide benen op de grond. Frédéric Drouhin: “De Bourgogne is eenvoudig: je hebt Chardonnay en Pinot Noir...”