Wine Masters: Jerez - Sherry
Sherry is waarschijnlijk de bekendste wijnsoort van Spanje en wordt gemaakt in Jerez. Door de export van zoete sherry's werd het echter slachtoffer van haar eigen succes. De familie Hidalgo produceert al vijf generaties lang sherry en richt zich vooral op de droge variant, waarbij Manzanilla, dat bekend staat als “de droogste wijn ter wereld” hun vlaggenschip is. Onder sommeliers over de hele wereld zijn deze wijnen uiterst populair.