Wine Masters: Rhône
De succesvolle familie Guigal deelt in deze onafhankelijke documentaire over terroir, smaak en tradities openhartig hun liefde en passie voor het maken van wijn. Marcel Guigal en zijn zoon Philippe Guigal staan bekend als ‘de meesters van de Noordelijke Rhône’ en verhalen over Côte-Rôtie, de geboortegrond van Syrah, Viognier en de bijzondere terroirs van de Rhône, waar de Romeinen de eerste wijnstruiken plantten. Robert Parker: “Nog nooit heb ik een producent zo geobsedeerd gezien over kwaliteit als Marcel Guigal.”