Wine Masters: Sicily
De Regaleali estate midden op Sicilië is als een oase in de woestijn. De oude adellijke familie Tasca d’Almerita maakte hier de eerste prestigieuze Nero d’Avola-wijn. Alberto Tasca: “Het gaf me een gevoel van vrijheid te beseffen dat ik slechts tijdelijk dit land beheer.” Lucio Tasca: “Je moet een fatalist zijn om wijnstokken op de Etna te verbouwen.”