Wonder Woman: Bloodlines
Ontdek de legendarische afkomst van Wonder Woman, befaamd lid van de Justice League, terwijl ze met haar zwaard en magische lasso vecht voor het goede. Haar lichamelijke en geestelijke kracht is even sterk als haar wil en ze heeft zich ten doel gesteld een jong meisje te helpen dat is ingelijfd door de dodelijke organisatie Villainy, Inc. De leden van deze organisatie zijn van plan om Themyscira binnen te vallen, het paradijselijke thuis van Wonder Woman. Het gevecht wordt episch, want als er een ding is waar een amazone goed in is, dan is het oorlog!