Young Jeezy - Live at the Blender Theater 2008
Naast zijn solocarrière staat Young Jeezy erom bekend dat hij pionierde in het hiphop-subgenre trap-muziek, samen met collega-rappers uit Atlanta, TI en Gucci Mane. Dit live concert geeft zijn unieke stijl en beheersing van teksten weer.