Your Sister's Sister
Your Sister’s Sister is een heerlijke feelgood komedie met drie getalenteerde acteurs in de hoofdrol: Emily Blunt, Mark Duplass en Rosemarie DeWitt. Na de dood van zijn broer wordt Jack door zijn goede vriendin Iris uitgenodigd om een weekend alleen door te brengen op het verlaten privé eilandje van haar familie, om zo zijn gedachten op orde te krijgen. Tot zijn grote verbazing blijkt bij aankomst dat Iris d’r zus Hannah precies hetzelfde idee had. Wanneer na een avond van diepzinnige gesprekken en veel drank de twee samen in bed belanden, is de komst van Iris de volgende morgen het begin van een weekend vol emotionele, grappige en onverwachte situaties.