90 Day Fiancé: Before The 90 Days Strikes Back!
Social media staan telkens weer bol van de reacties over 90 Days Fiancé. En ook tijdens de befaamde Pillow Talks werden alle liefdesperikelen van sappig commentaar voorzien. Nu is het tijd voor de deelnemers zelf om terug te praten. In 90 Day Fiancé: Before The 90 Days Strikes Back reageren ze op alle commentaren, verwijten en goedbedoelde adviezen van kijkers en andere deelnemers.