90 Day Journey: Colt & Larissa
Omdat hij geen geluk had met Amerikaanse vrouwen, vond de introverte "momma's boy" Colt de Braziliaanse schoonheid Larissa online. Wanneer hun relatie rotsachtig wordt en zijn moeder, Debbie, het sterk afkeurt, kan Colt zich voor liefde tot weer een ander Braziliaans liefje wenden.