Nicole en Azan maken ruzie, en hij heroverweegt een grote reis die hij van plan was.
Nicole keert terug naar Florida en maakt een afspraak met een immigratieadvocaat, maar die heeft slecht nieuws voor haar.
Azan vindt dat Nicole beter op haar gezondheid moet letten. Ze laten May kennismaken met de familie van Azan.