Addicted to Marriage
Soms kan het zeggen van "ja, ik wil" een verslaving worden. Volg vier fascinerende vrouwen die samen in totaal 20 keer door het gangpad zijn geweest!
Amy en Geno kunnen moeilijk omgaan met het verleden, het heden en de toekomst. Kecia denkt aan niets anders dan haar verlovingsfeest, maar Ernst maakt zich zorgen over de kosten.
Kecia weigert Ernst bij haar in te laten trekken voordat hij daadwerkelijk echtgenoot nummer vier is. Joe staat onder grote druk en Monette vraagt zich af of John wel de ware is.
Shae ergert zich aan Joe's gebrek aan vooruitgang omtrent hun verloving. Als Amy's moeder op bezoek komt, vraagt ​​ze zich af of Amy het deze keer wel goed kan doen.
Shae zoekt het juiste moment om haar vriend over haar vroegere relaties te vertellen. Kecia en Ernst delen een verrassing en Monette worstelt met een mogelijke relatiebreuk.
Ondanks de schokkende onthullingen van Shae wil Joe haar nog steeds verrassen. Amy en Geno gaan een ring uitzoeken en Kecia en Ernst hebben hun eigen spookjesachtige afloop.